No, cum sedeam eu azi acasa contempland nemurirea sufletului si rugandu-ma la muze pentru inspiratie de scris noi posturi (si ele raspunzandu-mi: “Message recieved…no reply!!”), m-am gandit ca daca inspiratie nu am, macar sa fac ceva sa mai scriu acolo cateva cuvinte. Asa ca m-a palit ideea unei noi categorii intitulate… “Un film pe saptamana” (stiu, original ca dreacu, but I’m working on it). Si asa sunt o avida consumatoare de filme, iar torrent-ul este arma mea principala in lupta cu plictiseala (asta si DVD-urile ieftine din Carrefour, caci mi-e mila sa sterg filmele o data ce le-am downloadat), si am zis ca sa scot ceva productiv din plictiseala mea.

E, acuma nu va asteptati la cine stie ce genuri literare si analize fine, nici la decriptarea personajelor in tipuri si subtipuri psihologice si nici la critica complotului….Eu un judec un film nici in functie de cat de coerenta e povestea, nici in functie de cat de brilliant interpreteaza actorii si nici de cat de serios este subiectul abordat. Pur si simplu judec filmele in functie de sentimentele pe care mi le lasa sau de ideile pe care mi le inspira. Si cum gusturile mele in materie de filme sunt usor aiurite (asa ca mine), puteti sa va asteptati ca saptamana asta sa va spun de Hitchcock, saptamana viitoare de American Pie si peste inca o saptamana de Schindler’s List, apoi de Twilight… (asa cum si ca gusturi muzicale trec de la Guns’n’Roses la Don Omar sau de la Marylin Manson la Ricchi e Poveri)

Acestea fiind spuse, va invit sa treceti la postul urmator…